Насочена реклама във VKontakte - алгоритъм стъпка по стъпка за създаване на ефективна реклама. Целенасочена реклама във VKontakte

Два факта. Първо: VKontakte е най-популярната социална мрежа в Runet. Второ: в интернет има много анти-случаи за рекламата на VKontakte - за това колко неефективна е тя.

Едно просто заключение се налага: не всеки може компетентно да настрои целенасочена кампания от нулата. В тази публикация се опитах да разкрия всички нюанси и функции на рекламния акаунт на VKontakte, така че дори начинаещ да може да настрои ефективно насочване.

Откъде да започна?

Решете вашата целева аудитория

Вземете съответните данни от Yandex.Metrica или Google Analytics (раздела „Аудитория“ в лявото меню). Ако няма информация за целевата аудитория, трябва да изградите хипотеза за това кой може да бъде вашият потенциален купувач.

Когато сте решили вашата целева аудитория, изберете опции за разположение на рекламата. Ще рекламирате ли вашата общност VKontakte или ще привлечете потребители към сайта, за да направят реализация?

След това създайте общ бюджет за рекламната кампания. Освен това не забравяйте да отделите бюджет за тестване, тъй като не можете да стартирате кампания без тест. Първо трябва да проверите своите аудитории, банери и всички настройки. Не забравяйте, че тестването отнема поне 2-3 дни.

Как да изчислите бюджета си?

За да изчислите, трябва да знаете формулите и показателите, които се използват в целевата реклама:

  • CPC - плащане на клик;
  • CTR - честота на кликване, дефинирана като съотношение на броя кликове към броя импресии, измерено като процент;
  • CPM - плащане за импресии (във VKontakte плащате за 1000 импресии);
  • CR е обменният курс.

За да изчислите бюджета си, можете да използвате две формули, в зависимост от това какъв тип плащане ще използвате:

  1. Бюджет = цена на 1000 импресии (CPM) / 1000 x брой импресии.
  2. Бюджет = цена на клик (CPC) x брой кликове.

Къде мога да получа необходимия CTR за изчисляване? Ако това е първата ви кампания, използвайте средната стойност за VKontakte (за тийзъри - 0,03%, за емисия - малко по-висока). В бъдеще вземете средната аритметична стойност на проведените кампании.

Ще ви трябват и тези формули за изчисления:

  1. Импресии = кликвания / CTR.
  2. CTR = кликове/импресии.
  3. Кликвания = импресии x CTR.
  4. Цена на 1000 импресии (CPM) = бюджет / брой импресии x 1000.
  5. Цена на клик (CPC) = бюджет / брой кликове.
  6. CR (коефициент на реализация) = брой конверсии / брой кликвания.

Изпратете

Нашите абонати винаги получават повече.

Когато изчислите всичко, можете да отидете в рекламния акаунт на VKontakte и да създадете банери и насочване.

Можете обаче да го направите по различен начин. Първо отидете във вашия рекламен акаунт, задайте приблизително насочване, за да разберете каква ще бъде приблизителната цена за кликвания или импресии, след което направете всички изчисления и започнете да създавате банери и фина настройка на насочването.

Как да определите разходите за реклама?

Всъщност всички настройки на аудиторията влияят върху цената на рекламата. Промяната на поне една води до промяна в общата сума. VKontakte винаги показва обхвата на целевата аудитория, който отговаря на вашите параметри и препоръчителната цена в десния ъгъл на рекламния акаунт.

  1. Долен ред. На тази цена можете да достигнете до приблизително 70% от аудиторията.
  2. Горен лимит. На тази цена можете да достигнете до повече от 90% от аудиторията.

Невъзможно е да достигнете до 100% от цялата аудитория. Не всички потребители на VKontakte влизат редовно в мрежата, което означава, че ще могат да видят вашата реклама.

Какво да избера: плащане на клик или на импресия?

Всичко зависи от конкретната рекламна кампания: начинът на плащане се влияе от много фактори. Но ако тепърва започвате да овладявате насочването, съветвам ви да изберете плащане на кликване. По този начин ще плащате само за конкретни кликове върху вашата реклама. Ако решите да платите за 1000 импресии, рискувате да пропилеете бюджета си, ако насочването ви е настроено лошо.

Не забравяйте да зададете ограничения за всички реклами. Това ще ви предпази от ненужни отписвания и ще ви помогне да контролирате бюджета си.

Как да работите с рекламния акаунт на VKontakte?

Кликнете върху „Насочени реклами“ и изберете „Създаване на реклами“.

Нека разгледаме три основни опции за поставяне на реклами (VKontakte също предлага реклама в приложението VKontakte, но това е тема за отделна публикация):

  1. Общности.
  2. Публикувайте в общността.
  3. Външен сайт.

1. Общностна реклама

Кликнете върху елемента „Общност“ и в прозореца, който се отваря, изберете групата или страницата, която искате да рекламирате. Щракнете върху Продължи.

Има четири рекламни формата, които можете да използвате за популяризиране на общности:

  1. Изображение и текст.
  2. Голямо изображение.
  3. Насърчаване на общности.
  4. Специален формат.

Всички формати, с изключение на специалния, ще бъдат показани на потребителя отляво - под контролния панел. Затова този вид реклама, наричана още TGB – текстово-графичен блок, е достъпна само за десктоп. Рекламите в тези формати имат общ търг.

Изображение и текст

Рекламен формат:

  • заглавие - до 33 знака;
  • описание - до 70 знака;
  • изображение - размер 145х80 пиксела.

Този рекламен формат често се използва, когато една снимка не е достатъчна, трябва да добавите описание на рекламирания обект. Тук се препоръчва да използвате призив за действие, за да не само информирате потребителя, но и да го насърчите да кликне върху рекламата, за да извърши желаното действие: присъединете се към общността, купете продукт и т.н.

Голямо изображение

Рекламен формат:

  • заглавие - до 33 знака;
  • изображение - размер 145х165 пиксела.

Ако използвате този тип реклама, важно е да намерите подходящи изображения, защото хората първо обръщат внимание на изображението. В този формат изображението е в основата на рекламата. Такива банери привличат повече внимание.

Популяризиране на общността

Рекламен формат:

  • Изображение - размер 145х145 пиксела.
  • Заглавието е непроменено. Името на вашата общност автоматично се добавя тук. Но ако заглавието е с повече от 33 знака, текстът се отрязва. Понякога, когато рекламирате общност в този формат, се препоръчва временно да промените името на по-кратко, така че рекламата да изглежда добре.
  • Брой абонати.
  • Бутон за абониране.

Банерът също така показва колко абонати има във вашата общност, но данните са закръглени. Освен това има бутон „Абониране“, така че потребителят да може да стане член на общността с едно кликване, елиминирайки допълнителната стъпка за влизане в общността. Но ако току-що сте започнали да популяризирате общността си и в нея няма много членове, тази индикация за броя на абонатите може да отблъсне потребителите.

Специален формат

Специален рекламен формат за общности се разпределя като отделен търг. Такива реклами се конкурират за показване само с реклами от други общности от същия формат. Рекламите в специален формат се показват в новинарската емисия на потребителя на VKontakte.

В случай на използване на специален рекламен формат на общността, изображението трябва да има контрастен фон, т.е. използването на светли фонови нюанси и бяло е неприемливо.

Рекламен формат:

  • изображение - размер 256х256 пиксела;
  • заглавието е непроменено, името на вашата общност се актуализира автоматично; По подразбиране заглавието може да съдържа само 33 знака, но в действителност заглавието е съкратено до 15 знака;
  • индикация за броя на абонатите.

2. Рекламиране на публикация в общността

Съвсем наскоро VKontakte добави нов инструментариум - сега можете да рекламирате не само конкретни публикации от вашата общност, но и да правите скрити публикации. Последният ще бъде рекламиран в новинарския канал на потребителя, но няма да бъде публикуван в общността.

Какво да изберете зависи от вашите цели. Например, ако имате само една публикация в близко бъдеще с важна информация, можете да я публикувате в общността и след това да стартирате рекламна кампания.

Ако трябва да рекламирате много продукти, но не искате да задръстите емисията на общността си, използвайте скрити публикации. Освен това можете да създадете не един, а няколко банера за една целева аудитория за провеждане на тестване. В този случай са подходящи и скрити публикации.

Ако създавате реклама за съществуваща публикация в общността, просто копирайте и поставете връзката към тази публикация в празния прозорец и щракнете върху „Продължи“. Това ще отвори всички настройки за насочване за вашата реклама.

Ако имате нужда от скрита публикация, щракнете върху „Създаване на публикация“, изберете общността, за която ще създадете реклама, и започнете да създавате публикация.

За да създадете такива реклами, трябва да предоставите връзка към страницата на сайта, където искате да водите потребителите. Домейнът ще бъде изтеглен автоматично. Кликнете върху „Продължи“ и продължете към създаване на реклама.

  • голямо изображение;
  • изображение и текст.

След като сте избрали вашето рекламно послание и сте съставили страхотна реклама, можете да започнете да настройвате насочването.

Настройване на опции за насочване

Първо изберете темата на обявата и подраздела, към който принадлежи вашата обява. Може да има няколко подраздела. Тези параметри се попълват за модераторите. Това, което избирате тук, не засяга настройките ви за аудитория. Някои видове реклама трябва да включват и възрастови ограничения.

Всички допълнителни настройки вече се прилагат към аудиторията, която сте избрали за показване на вашите реклами.

1. География на потребителите

Колоната „Изключение“ е необходима, за да премахнете някои населени места от рекламата. Например избирате широко насочване за цяла Русия, но изключвате Москва и Санкт Петербург.

В колоните „Крайони“, „Метростанции“, „Улици“ можете да посочите конкретни локации, където потребителите ще виждат рекламата. Например рекламирате магазин, намиращ се в Академичния район на Москва. Можете да разглеждате жителите на района като потенциални купувачи.

2. Демография на аудиторията

Изберете пола и възрастта на целевата аудитория. Съответните данни се вземат от потребителски страници. Но не всеки попълва пълна информация за себе си, така че когато избирате например да се насочите към жени на възраст 25-35 години, не вземате предвид жени, които не са посочили своя пол или възраст. За по-точно насочване към целевата аудитория се препоръчва използването на други параметри.

Опцията за рожден ден може да е полезна за някои продукти и услуги. Така че можете да предложите на хората, които скоро имат рожден ден, да закупят подаръци със специална отстъпка. Има случаи, в които тази настройка наистина работи.

Кампания на Nescafe, насочена към женски потребителски имена и градове, получи повече от 1 милион гледания за месец.

Потребителят избира самостоятелно семейното си положение. Тази опция също може да се използва успешно. Например, ако едно момиче бъде предложено, тя променя семейното си положение на „Сгодена“ и веднага започва да вижда реклами за сватбени рокли, стилисти и фотографи.

3. Интереси на потребителите

В този блок се конфигурират различни интереси. Можете да изберете един интерес за всяка реклама и да проследите отговора или да комбинирате опции, за да стесните целевата си аудитория. Но не стеснявайте аудиторията си твърде много! Ако изберете два или повече параметъра, вашето насочване ще включва само тези потребители, които отговарят на всички избрани параметри наведнъж, а не само на един от тях.

Параметърът „Интереси“ е хобитата, посочени от потребителя на неговата страница. Има много интереси, започнете да въвеждате този, който искате в полето и той автоматично ще се появи, ако е в списъка.

съвет. Не забравяйте, че потребителите не винаги попълват своите интереси. И дори да ги попълнят, или не ги променят в бъдеще, или го правят много рядко. Следователно насочването по интереси не винаги може да доведе до очакваните резултати.

По-добре е да използвате "Категории по интереси". Те се изчисляват въз основа на взаимодействието на потребителите с общности на VKontakte и външни сайтове по различни теми. Сега няма много категории интереси и те са доста общи. Скоро екипът на VKontakte обещава да разшири този списък, като добави по-тесни категории.

4. Потребителски общности

Друга интересна опция за настройка на реклами е „общности“. Тук можете да изберете всякакви общности, където смятате, че може да се намират потенциални клиенти. Например, ако вашата аудитория са счетоводители, те най-вероятно са абонирани за счетоводни публики, тъй като за тях е важно да бъдат в крак с новините за промени в законодателството.

Обърнете внимание на броя на абонатите, тяхната активност в обществото и честотата на публикуване на материали. Ако последната публикация в общността е била преди шест месеца, едва ли ще е интересна.

съвет. Използвайте услуги за анализиране – има платени и безплатни, които ще ви помогнат да сегментирате аудиторията си по-точно. Услугите за анализ също ви позволяват да събирате абонати на общности по желаната тема и да идентифицирате активните сред тях, които са членове на няколко общности.

Опцията „Изключва“ ви позволява да премахнете от насочването онези общности, на които не искате да рекламирате. Те често посочват своята общност тук, чиито абонати вече са наясно с новини и промоции.

5. Приложения и уебсайтове

Тук можете да посочите сайтовете, в които потребителят влиза чрез своя акаунт във VKontakte или чрез различни приложения, които посетителят използва. Те могат да бъдат изключени от насочването.

VKontakte също ви позволява да изберете религиозната принадлежност на потребителя.

Ако маркирате пътници, услугата ще събере всички потребители, които са посетили уебсайта на VKontakte от поне две различни държави през последната година.

6. Образование и работа

При избор на средно или висше образование услугата ви позволява да изберете конкретни учебни заведения и време на обучение.

Можете също да изберете потребителски позиции. Данните за тази настройка се събират от личните страници на потребителите.

7. Допълнителни опции

Устройствата, операционните системи и браузърите, използвани от потребителите, могат да бъдат избрани от списък. Просто започнете да въвеждате необходимия параметър.

Но нека разгледаме по-подробно аудиториите за пренасочване.

Това е много важен параметър, който определено трябва да се използва, ако имате собствен уебсайт.

Как работи пренасочването?

Пренасочване- инструмент, който ви позволява да показвате рекламни материали на потребители, които вече са запознати с продукт или услуга или са посещавали сайта преди това.

Пренасочването ви позволява да избегнете пропускането на „топли потенциални клиенти“. Така че, ако човек дойде на сайта от контекстна реклама, погледна продукт или дори го добави в количката, но в крайна сметка не го купи, пренасочването на VKontakte ще помогне да „навакса“ потребителя в социалната мрежа. По този начин увеличавате конверсиите в сайта.

За VKontakte е по-добре да съберете аудитория от поне 1000 души, но е по-добре да започнете с 3000 или повече потребители.

За да настроите пренасочване, трябва да генерирате код за пренасочване (или пиксел) и да го поставите в уебсайта си. Тогава VKontakte ще може да събира посетители на сайта, така че в бъдеще да можете да ги наваксате с реклама.

За да създадете пиксел, трябва да следвате три прости стъпки:

  1. Посочете името на пиксела.
  2. Регистрирайте домейна на сайта, където искате да поставите кода.
  3. Изберете темата на сайта.

Сега трябва да копирате получения код и да го поставите на сайта между таговете И. Ако нямате достъп до кода на сайта, просто се свържете с вашите системни администратори (или разработчици).

Докато не инсталирате пиксела, той ще има статус "не работи". След инсталирането състоянието ще се промени на „работи“. От тук можете да започнете да създавате и персонализирате аудитории за пренасочване.

Ретаргетиране на аудитории

Аудитория е персонализирана потребителска база на VKontakte, към която можете да насочвате рекламите си. Публиката може да бъде запълнена по два начина:

  • зареждане от файл;
  • вземете от сайта с помощта на пиксела VKontakte.

За да създадете аудитория за пренасочване, трябва да отидете в раздела „Аудитории“ и да изберете „Създаване на аудитория“.

В прозореца, който се отваря, услугата предлага две опции за събиране на аудитория: чрез пиксел или чрез качване на файл.

Как да създавате аудитории с помощта на пиксела за пренасочване?

Използвайки пиксел, можете да създадете два типа аудитории:

  • всички посетители на сайта;
  • потребители, посетили отделни страници.

За да създадете аудитория от всички посетители на уебсайта, трябва:

  1. Въведете името на публиката.
  2. Изберете предварително създадения пиксел от падащия списък.
  3. Посочете правилото „Всички посетители на сайта“.
  4. Изберете периода от време, за който имате нужда от данни: за всички времена, за месец или за ден. Времевият период може да бъде коригиран по всяко време в бъдеще.
  5. Спасете публиката си.

За да създадете аудитория от потребители, посетили отделни страници, трябва:

  1. Посочете името на аудиторията.
  2. Изберете пиксел.
  3. Изберете правилото „Потребители, посетили конкретни страници“.
  4. Посочете интервала от време.

    След това можете да изберете необходимите параметри. Тук можете да посочите потребители, които са посетили конкретна страница от сайта, например продуктова карта. За да направите това, трябва да вмъкнете връзка към конкретна страница в празен прозорец и да изберете съответното правило от падащия списък - зависи от връзката дали ще се промени или не.

  5. Спасете публиката си.

Как да създадете аудитория с помощта на списък?

В прозореца, който се отваря, просто изберете източника „Зареждане от файл“. След това трябва да изберете файл на вашия компютър и да го качите във вашия рекламен акаунт. VKontakte автоматично ще намери потребители за вас въз основа на предоставените данни.

Какви данни „научава“ системата?

  • имейл адреси;
  • телефони;
  • Потребителски идентификатори.

Моля, обърнете внимание, че качените списъци трябва да отговарят на изискванията

степен: 4

Какво да кажа, таргетиране на VK и това е... Скъпо като в директните съобщения, но ефективно :). Наистина, цената не е лоша за мен, но все пак е много ефектна и пликът ще зарадва всеки, особено ако намерите кой да го настрои (можете да намерите експерти, има много от тях). Но има и недостатъци - adblock блокира, рекламата не е много забележима и това е основният недостатък и много пари могат да отидат в канализацията и затова също трябва да изберете снимка, която е много провокативна и забележима. Накратко, да, това не е решение за всеки и ако имате уебсайт, тогава direct е по-добре, но ако имате VK приложение и т.н... можете да го направите така. Накратко същността е следната - добро решение за всякакви приложения и т.н., и много лошо решение за сайтове като цяло (независимо какъв сайт), но това е чисто мое субективно мнение, може някой да се премести сайтът по такъв начин, че изглежда ефективен, но в моите ръце това не е така.

степен: 4

Поради дейността си изучавах целенасочена реклама във VKontakte. По принцип, ако прецизирате целите на рекламните кампании, можете да постигнете добри резултати. Добър, но не впечатляващ. Тук се нуждаете от ясна стратегия, както се казва, трябва да познавате целевата аудитория лично. Например, ако се отклоните от възрастовия диапазон, веднага рискувате да загубите бюджета си. Когато настройвате, препоръчвам да обърнете внимание на всички точки за насочване, да ги попълните и излъскате възможно най-точно - по този начин можете по някакъв начин да гарантирате, че рекламата ви ще достигне до каймака на целевата аудитория. Добре е, ако CTR на вашата реклама е повече от 0,3%, от 0,1 до 0,3% изисква подобрение, всичко по-малко може безопасно да се изключи. Като цяло инструментът работи по принцип, но е капризен и не е подходящ за всички стоки и услуги.

степен: 5

Тъй като социалните мрежи вече са станали всичко друго, но не и средство за комуникация, те се използват активно за популяризиране на всякакви търговски проекти. VK беше особено успешен в това отношение, въпреки всички сурови мерки на администрацията, която ми е позната от първа ръка. VKontakte е особено забележителен за поставяне на целенасочена реклама, особено след като няма забрана за това, трябва само да платите за рекламно пространство - минимум 100 рубли, но ако имате сериозни и далечни планове, ще трябва да се откажете няколко хиляди, за да получите необходимия резултат. И това няма да закъснее, предвид многомилионната аудитория на мрежата.

степен: 1

Ако не искате да загубите 500 рубли, тогава не се притеснявайте.
За да пуснете реклама, те искат да депозирате 500 рубли и едва след това решават дали рекламата ще бъде показана или не.Подали сте рекламата 2 пъти и администрацията ви пише, че не може да одобри и се позовава на някакъв момент.И това е. Въпреки че тази реклама не е забранена от закона, рекламата на Yandex Direct работи успешно.

степен: 4

Като инструмент за промоция не е лош, но противоречив. Първо, това е местна публика. Тук е невъзможно да се рекламират сериозни продукти и моите реклами обикновено се губят на фона на най-популярните.
Второто е насочването. Всъщност не е лошо, но поради масата фалшификати е трудно да намерите добра аудитория сами, но тук има една отлична програма - CerebroTarget, само за VK. Там търсенето на целева аудитория е опростено, в резултат на това, когато създавате рекламна кампания, можете точно да посочите общностите, към които трябва да принадлежат потенциалните клиенти.
Е, трето, насочената реклама, каквато е - хората не винаги й обръщат внимание, това може да се коригира с отличен банер и привлекателни заглавия, но отново ще изисква или специални умения, или разходи за специалисти.

степен: 5

Тъй като основният контингент от контакти е младото поколение, най-популярните продукти са сезонни тенденции. Директното насочване ви позволява да отделите желания сегмент, така че рекламите да се показват само на тях. С висококачествен дизайн, честотата на кликване на банери с CPM реклама е висока, което води до намаляване на бюджета, увеличаване на ефективността и продажбите. Е, с помощта на редица независими услуги на трети страни е лесно да наблюдавате отчитането на показвания, кликвания и целеви действия, което ви позволява да управлявате рекламната си кампания.
Като цяло не мога да нарека насочването във VK панацея, дори и да искам, но с умел подход е много полезен инструмент за промоция като цяло и в частност в най-популярната социална мрежа у нас.

степен: 5

Самата услуга е много добра, с нейна помощ можете да популяризирате както самите общности, така и да извършвате продажби в социалната мрежа, а разходите могат да бъдат сведени до минимум в сравнение с по-голямата част от рекламните услуги.
Малките и средни банери са най-добрият вариант - разходите за тях са ниски, а визуално могат да бъдат оформени атрактивно. Тук ви съветвам да обърнете повече внимание на самата снимка, по-добре е да минимизирате текста. По-добре е да пуснете самите картини в няколко малки кампании, за да вземете решение за рамките, самите картини, това ще ви позволи да откриете най-атрактивните.
По-добре е да споменете в текста уникална оферта - промоция, отстъпка, ексклузивност на продукт и т.н. Това е единственият начин да получите безплатни. Основното предимство на такава реклама е, че не предизвиква натрапчивост и раздразнение, ако се интересувате, т.е. е настъпил преход, тогава най-вероятно резултатът ще бъде желаният.

степен: 5

За по-голямо въздействие с насочена реклама във VK използвам някои нюанси на конфигурацията.
Първо, тъй като предпочитам да разпределя бюджета си основно за импресии, а не за кликове, обикновено определям цената за 1000 импресии с 20-30% по-ниска от препоръчителната. Това не намалява значително CTR, но спестява много от бюджета ви.
Второ, инсталирам браузърите, в които трябва да се показва тази реклама. Като правило това е хром, опера, лисица. Explorer, Safari и особено нашите Yandex/Amigo и други са безполезни браузъри от гледна точка на таргетиране, там има малко потребители.
Трето, ограничавам импресиите до 1 човек. Какъв е смисълът да показвате една реклама няколко пъти на един човек, ако той така или иначе не се интересува от нея.
Четвърто, постоянно актуализирам реклами. Креативността и непрекъснатото усъвършенстване са предпоставка за ангажиране на потребителите.
Фокусирайки се върху тези точки, успявам да увелича честотата на кликване, да намаля разходите и да създам нормална рекламна кампания с доста висок процент на реализация.

степен: 5

Целевата реклама във VKontakte има добра възвръщаемост, ако първоначално се насочите към аудитория на възраст не по-голяма от 30 години. Самото насочване е нормално, извършва се въз основа на данни от личните страници на потребителите, така че продажбите са по същество „студени“.
Лично аз предпочитам да плащам предимно за импресии, защото цената на 1 клик е много висока и с минималната рядко ще се показва. Освен това, по време на импресии, ярък банер ви кара да искате да видите какво се крие зад него, защото аз избирам прецизно целевата аудитория, така че на база 1 последно кликване пак е по-изгодно. Е, още един плюс на впечатленията е, че те не са кликнати напразно или от ботове, тъй като не знам как VK се бори с това.
Ползите от такава реклама са добри; със среден бюджет импресиите отиват при много потребители от извадката (ако зададете малък бюджет, тогава импресиите ще отиват при едни и същи хора по-често), така че шансът някой да се интересува от банерът се увеличава.

степен: 5

Целевата реклама в нейната ефективност при продажбата на евтини младежки продукти (в ценовия диапазон от 400 до 2000 рубли, само сезонните ексклузиви са по-скъпи) е много по-ефективна от рекламата в целевите общности. Когато настройвам таргетиране, мога да маркирам едни и същи абонати на интересните публични страници и да избегна редица фалшификати поради възрастови и полови настройки и като плюс мога да избера аудитория за себе си на териториална основа. От гледна точка на ефективност - приблизително 1 целево действие на всеки 7-9 прехода, от 1000 импресии около 30-50 интересуват някого и той кликва, така че резултатът е очевиден.

Единственият малък минус, който ще отбележа, е, че такава реклама не е подходяща за всички продукти, но има достатъчно канали; не трябва да се ограничавате само до насочването към VK. Но като инструмент е много добър, когато се използва правилно.

степен: 5

Интересите на потребителите и тяхното членство в определени общности заслужават специално внимание - това значително допринася за стриктния многокритериален подбор, благодарение на който рекламата се показва само на тези, за които е идеално предназначена, откъдето идва по-висока честота на кликване. В резултат на това имам отлична ефективност.

От форматите големите изображения ми показаха висока производителност, но тъй като там не можете да добавяте текст, го добавих към самото изображение, чиято привлекателност във всеки случай привлече вниманието. Ексклузивен формат е загуба на бюджет. Логично е, че в този момент не се показват други изображения, хвърлям снимката, тя все още изглежда по-изгодна на фона на по-бедните, така че за мен това е дори по-изгодно от показването без конкуренти. Е, малък банер е твърде невидим, малко хора четат текста.

степен: 5

Първото нещо, което искам да отбележа по отношение на целевата реклама във VKontakte, е, че не трябва да пестите пари. Въпреки това, с компетентен подход към рекламна кампания, разходите все още могат да бъдат намалени. Първо, аз лично съветвам да правите висококачествени реклами и да настройвате кампания не чрез кликвания, а чрез импресии - това обикновено е по-евтино и ако рекламният материал е добре съставен и насочването е направено правилно (дълбокото персонализиране ви позволява да направите това много ефективно, без да се ограничава само до полови и възрастови характеристики и местоположение), тогава те ще се сменят често.

Второ, трябва да направите ограничения за импресиите на 1 потребител. Ако човек не се интересува от материала, след като го е показал 100 пъти, тогава какъв е смисълът да го показва допълнително, глупаво източвайки бюджета.

степен: 5

Когато продавах продукти чрез насочена реклама във VK, се съсредоточих върху съотношението импресии/конверсии. За да идентифицирам най-печелившата гама от аудитории, създадох няколко кампании. Основният критерий за разделяне например при продажбата на детски дрехи беше възрастта (по подразбиране полът е женски, това е елементарно) - направих категории от 20 до 25, 26-30, 31-35, 36-40 и 41-50 .
Също така, паралелно създадох същите категории, но като взех предвид „интересите“ - специфично покритие на аудиторията на всички видове групи за „мами“, някъде отбелязах мирогледа и т.н. Общо имаше около 20 кампании , всички бяха различни, бюджетът беше взет въз основа на броя импресии, тъй като цената на прехода е твърде скъпа и банерът така или иначе трябва да „стреля“.

Общо отделих 100 рубли за всяка реклама (за около 11 хиляди гледания). Общите разходи възлизат на 2 хиляди рубли. Но спечелих около 80 хиляди от това и дори тогава резултатът не е толкова висок, тъй като същият CTR за 13 кампании беше под 0,1% (и това е епичен провал).
Но той измисли идеално структурата на кампанията, така че спечели повече на следващата, докато имаше сезонен наплив за детски дрехи. Така че рекламата от тази услуга е много печеливша, просто трябва да изпробвате стратегии разумно.

степен: 3

Искам да ви разкажа за моя не толкова успешен опит с рекламата във VKontakte. Основното е, че можете да поставите банерните си реклами в лявата част на сайта и всички потребители на VK ще го видят. И тогава всичко зависи от тях и колко интересни са вашите рекламни предложения. Но остава фактът, че вашата реклама ще бъде излъчена на сайта. Съвсем наскоро създадох блог и промотирането му във VK не можеше да дойде в по-добро време - в крайна сметка хиляди хора посещават тази социална мрежа всеки ден. Без да мисля два пъти, прехвърлих плащане за насочена реклама от WebMoney към VK. Както пишат във VKontakte, „плащате само за резултатите - реални кликвания на посетители върху рекламата. В същото време вие ​​решавате колко ще платите за реклама и не сте ограничени по никакъв начин в избора на вашата аудитория.“ Лично аз зададох рекламата си на 2,42 рубли на клик, както се препоръчва онлайн. Минималната сума за попълване е 100 рубли. За съжаление през седмицата на моята рекламна кампания не намерих нито една връзка към моя блог от страниците на VKontakte. Парите, считайте ги за пропилени. VK вече няма да получи нито стотинка от мен, освен ако не трябва да повиша рейтинга си или да дам на някого красив подарък.

Здравейте! Ако решите да настроите насочена реклама във VKontakte, тогава веднага възникват много въпроси. Колко пари са ви необходими, за да започнете рекламна кампания? Кои настройки трябва да избера и кои трябва да игнорирам въз основа на моя персонализиран проект? Как да изберем изображения? Кой формат на изображението е най-добър? Какво е CTR и какво е CPM, каква е разликата и какво да изберете? Какво е пренасочване и как да го използваме? За да ви спестим излишната суета, ще разгледаме всички тези въпроси и още много в тази статия.

Скептиците ще кажат: „Опитах го! Целевата реклама не работи! Похарчени много пари."Скъпи другари, цигулката няма да свири в ръцете на хипопотам! Опитах го и не работи, това не означава, че не работи. Това означава, че някъде е имало грешка. Хиляди компании във VKontakte използват този инструмент и получават клиенти всеки ден. Нужно е само малко търпение и умения.

Междувременно ето тази инфографика:

Бих искал също да предупредя хората, които просто опитват онлайн реклама.Първо, препоръчвам ви такъв рекламен канал, тъй като първо трябва да работите в тази посока. Целевата реклама е по-„дългосрочен трафик“ и в някои ниши все още може да се конкурира с контекстната реклама в скоростта на превръщане на посетителя в купувач. Но в повечето случаи е по-добре да започнете с контекстна реклама и едва след това да свържете целева реклама. И използването на комбинацията от контекстна реклама + насочване на VKontakte ще помогне значително да увеличи ефективността. Ще говоря за това в следващата статия, защото сега ще бъде трудно да говоря за всички тънкости, но ще ви дам някои насоки. И така, да започваме.

За да улесним навигацията, условно ще разделим целия процес на 2 етапа. а именно:

  1. Приготвяне:основни термини, подготовка за тестване на реклами, създаване на рекламен акаунт.
  2. Настройка:Нека да преминем през основните настройки за насочване, рекламни формати, съставяне на тест от изображения и заглавия, както и да изберем стратегии за импресии или кликвания.

Подготовка и срокове

Малко теория и цифри:

CTR е съотношението на кликовете към импресиите, измерено като процент.Например от 1000 импресии сте получили 20 клика. 20/1000*100 = 2%. Този показател е важно да се има предвид при избора на рекламен формат, базиран на изглед. При реклама на клик това не е толкова важно, защото... това не влияе на цената на клик.

CPC - цена на преход.Важно е винаги да се вземат предвид, в противен случай можете да отидете на червено.

Създаване на рекламен акаунт

Отворете „Настройки“ в менюто отляво и потърсете връзката „Реклама“ в долната част.

Кликнете върху бутона „Насочена реклама“. „Създайте реклама.“ Първата стъпка е да създадете реклама, а не акаунт. Предлагам просто да създадете реклама сега, без да задавате никакви настройки, просто за да имате рекламен акаунт.


Снимки за готвене

Можете да изберете два варианта. Първият е да търсите сами снимки във всички достъпни за вас ресурси (от банки за снимки до банално търсене на снимки в търсачка) и след това да подготвите снимките във Photoshop. Или можете да използвате товамега удобна услуга, безплатната версия ще е достатъчна за начало. Сега няма да се спирам на услугата; ако искате, можете да я разберете, тя е интуитивна.

Тестване на изображения и заглавия

За да настроите кампания по-ефективно, е важно да тествате изображения и заглавия. Трябва да се подготвим за теста. Тестът протича по следния начин.

  • Изберете поне 5 снимки. Тестваме пет изображения с едно и също заглавие.
  • И измисляме поне 5 заглавия. Тестваме пет заглавия с едно и също изображение.
  • След като тествате кои снимки и заглавия са били най-кликнати, ние комбинираме най-кликналото заглавие и най-кликващо изображение. По този начин получаваме най-ефективната реклама.

В идеалния случай трябва да тествате поне 15 изображения и 15 заглавия. Но за разбиране за първи път дори пет са достатъчни.

Настройки

Днес има 5 опции за рекламен формат за сайта и групата.

  • изображение и текст. Използват се предимно, когато трябва ясно да обясните в рекламата за какво става въпрос;
  • голямо изображение. Този формат е добър, защото привлича вниманието много по-добре от предишния. Но има значителен недостатък - има ограничение за символи, само 25. Можете също така да напишете текст върху изображението, което значително разширява възможностите на тази опция;
  • Изключителен формат. В този случай вашата реклама ще бъде излъчена на потребителя в едно копие, без конкуренти. Лошото е, че е двойно по-скъпо;
  • Насърчаване на общности. Този формат е подходящ само за общности; не можете да рекламирате сайта си с него. Основната разлика е, че потребителят ще може да се присъедини към вашата общност, без да кликва върху връзка. Ще има бутон „Присъединете се“ точно в рекламата;
  • И накрая специален формат! Ако вашата целева аудитория е над 100 хиляди, препоръчвам да опитате! Не се излъчва в лявата колона, както другите формати, а в новинарската емисия на потребителя, което значително повишава CTR. Тази опция също работи само за общности.

Избор на предмет на обявата

По принцип можете да пропуснете тази стъпка, но е полезно да изберете тема и подраздел. Когато темата и подразделът са зададени, модерирането протича по-бързо.

Избор на география на нашата целева аудитория

В този блок можете да изберете градовете, в които искате да рекламирате, райони, метростанции и дори улиците на вашия град. Това е необходимо, ако имате местен бизнес, например кафене. В този случай трябва да се настроите на тесен кръг от хора, които не трябва да пътуват през половината град, за да ви видят. Тук можете също да отрежете неуместната реклама. Например, вие продавате някакъв рядък продукт, като преди това сте го закупили в Китай. В този случай ще бъде много полезно да отрежете големите градове, т.к Те вече имат доста добър избор и лесно могат да закупят същия продукт с доставка в техния град, а често и по-евтино. За да направите това, трябва да изберете в колоната “освен” градовете, които искате да изключите от рекламната си кампания.

Настройване на демографски данни

Всичко е ясно с пола и възрастта. Но в този блок има много интересни настройки, като рожден ден. Можем да поставим отметка в полето за рожден ден. И напишете в рекламата, например: „В чест на рожден ден, 10% отстъпка.“ Такива реклами повишават честотата на кликване, защото... ние ги персонализираме. Като изберете семейното си положение, можете също да подобрите уместността на вашия RK. Например, няма смисъл да рекламирате сайт за запознанства на женени хора. Е, поне често)

Интереси

Е, най-накрая стигнахме :) Според мен това е най-важният и полезен блок в традиционното таргетиране. Затова нека поговорим за това възможно най-подробно. Така че да тръгваме.

Категории интереси

Алгоритъмът VKontatka постоянно отчита ангажираността на всеки конкретен потребител в определени категории публикации. Например, ако човек постоянно харесва, коментира или разглежда конкретна тема, например продукти и услуги. С тази настройка ще можем да насочваме нашата реклама към този сегмент от потребители! Страхотно нали?! :)

Общности

Можем да се насочим към сегмента на аудиторията, който е част от групите на нашите конкуренти! Тоест всъщност крадат клиенти от конкуренти. Е, това не е всичко! Човек, който е член на общности по интереси, също може да бъде наш потенциален клиент (например хората, които са членове на бизнес общности, са потенциални клиенти за сферата на b2b услугите). Но тук трябва внимателно да изберете общностите, към които се настройвате.

Насочване към приложения и уебсайтове

Чрез насочване към конкретни приложения можете също да постигнете добри резултати в определени случаи. Например, когато рекламирате играчка, можете да се насочите към хора, които вече играят подобни игри.

Изключение

Можете например да изключите хора, които вече са ваши абонати.

Мироглед

Този блок не го използвам, защото нямаше нужда. Може би ще ви бъде полезно.

Пътешественици

Ако поставите отметка в това квадратче, рекламите ще се излъчват към хора, които маркират снимките си на различни места. Което увеличава шансовете за намиране на по-платежоспособна публика.

Следващ блок „Образование и работа“

Насочвайки се към професии, можете допълнително да се настроите към аудиторията, която ще се интересува от вашия продукт или услуга. Например хората, които са учили за високоплатена специалност в някой от елитните университети, са много по-склонни да имат високи доходи от учителите в началното училище. Същото важи и за хора, заемащи определена длъжност или работещи в определена компания.

Допълнителни опции

  • Групи за пренасочване. Тази настройка заслужава отделна статия. Накратко, можете да съберете отделна потребителска база, към която ще се излъчва вашата реклама. Това може да стане или с помощта на определен софтуер, или като първо инсталирате код за пренасочване на уебсайта си.
  • С изключение на. Можем също така да изключим хора, до които не искаме рекламите ни да достигат. Например за хора, които вече са абонирани за нашата общност.
  • Устройства. Ако тук изберем собственици на оборудване на Apple или собственици на смартфони, тогава можем да се насочим към плащащата аудитория още по-точно.

Обикновено пренебрегвам останалите настройки в този блок, просто защото все още не съм срещал подобни рекламни кампании.

Задаване на цена и местоположение

За импресии или за реализации?

Трябва да изберем цената за импресии и за кликове. Когато е настроено правилно, рекламирането на базата на импресии често е по-ефективно от рекламирането чрез кликване. Но има изключения, да речем, ако вашата аудитория е над 500 хиляди, има смисъл да тествате рекламата за кликвания. Препоръчвам да избирате рекламни платформи само във VKontakte.

Преходни разходи.

Основната грешка на начинаещите е, че те оставят цената, която VKontakte предлага. Ето защо мнозина смятат рекламата във VKontakte за неоправдано скъпа. Всъщност трябва да се ръководите от проста формула: разделете предложената сума (кликове или за 1000 импресии) на около 10 или нещо такова. Тоест, ако VKontakte препоръчва цена от 12 рубли за 1000 импресии, можете да я зададете на 1,2 рубли. и ако отпечатъците се развиват нормално (поне 1 отпечатък в секунда), тогава го оставяме както е. Ако не, ние определяме цената малко по-висока и така докато впечатленията се появят нормално.

Кликнете върху „Създаване на реклама“ и след това стартирайте рекламата за модериране.

С най-добри пожелания, Владимир Кондратенко

Напоследък по време на консултации все по-често ме питат за насочена реклама във VKontakte.

Добре, нека да разгледаме подробния алгоритъм с помощта на пример на живо днес и да видим как работи. Веднага ще кажа - ако четете статията ми по диагонал, небрежно хвърляйки очи, нищо няма да се случи. Трябва да вървите стъпка по стъпка и когато настройвате рекламата си във VKONTAKTE, проверявайте всяка стъпка.

Първи етап: какви продукти и услуги могат да бъдат популяризирани с насочена реклама във VKontakte?

1) Струва не повече от $150 - това е проверена в практиката ценова граница. Вашият продукт по-скъп ли е? Няма да разберете, докато не опитате, но от опит всичко, което е по-скъпо от посочената цена, е много по-трудно и се конвертира по-лошо.

2) Насочената реклама може да продава САМО потребителски стоки или услуги. Ако продаваният продукт, услуга или марка има фен групи, общности, публични страници на VKontakte, има смисъл да опитате. Ако няма очевидни поддръжници, не е нужно да се опитвате да рекламирате. Семинари за регулиране на валутата и метални фитинги определено НЯМА да работят (това беше обсъдено наскоро).

Втори етап: какво трябва да запомните, когато създавате рекламна кампания VKONTAKTE?

1) Ключът към успеха на таргетираната реклама е правилният избор на целевата аудитория. Трябва да познавате потребителя си по очите! Няма дреболии при определяне на целевата аудитория! Ако пропуснете една точка, можете да пропилеете бюджета си. Например, ако основните потребители на вашия продукт са във възрастовата група от 30 до 40 години и решите да разширите гамата за десет години от 20 на 40 („ами ако стреля?“) - помислете, че ефективността на рекламата вече е намаляла три пъти. Тъй като във VKontakte има три пъти повече потребители от 20 до 30 години, отколкото от 30 до 40, те ще гледат рекламата ви по-често, но няма да има смисъл (конверсии) от тези изгледи.

2) Поставете ограничения за разходите. Не ми харесва, че VKONTAKTE не може да планира предавания, като контекстна реклама, но можете и трябва да ограничите бюджета си по всички налични начини.

3) Имайте предвид часовете на шоуто. Почти безполезно е да рекламирате нещо през нощта или рано сутрин. Ще има прожекции. Може би дори ще има кликове. Няма да има преобразуване.

4) Тествайте всяка реклама. Тест означава показване на нова реклама с много малък лимит. 100 рубли за нова реклама са достатъчни, за да разберете дали работи или не.

Малко за личния метод за оценка на ефективността на насочена реклама в VK. com

Източваме 100 рубли от бюджета, вижте CTR на рекламата:

  • ако е над 0,2% - добра реклама
  • ако в рамките на 0,1-0,2% - изисква подобрение (промени в заглавието или описанието)
  • всичко под 0,1% отива в количката

Трети етап: фина настройка на целевата реклама във VKontakte.

Ще ви кажа, използвайки личен пример за съществуваща рекламна кампания на VKontakte. Рекламирам сезонни детски дрехи - якета, костюми, гащеризони. Кампанията води до една оферта за CPA. Това е сравнително евтин продукт, със сезонно търсене, освен това имам син на една година и познавам много добре притесненията на целевата аудитория в лицето на майка му :)

а)Стандартно стартиране на настройката

б)Качете изображение, измислете заглавие и текст

Няколко нюанса:

  • Заглавието винаги е призив за действие!
  • Текст на описанието – разкрива цялата същност на вашето предложение
  • Картината е 80% от техническия успех на всяка конкретна реклама (както при тийзър рекламата). По-добре е да прекарате допълнителни 10 минути в търсене на снимка с уау ефект, отколкото да губите бюджета си.

° С)Настройки за насочване

В случая за география, демография и семейно положение знам точно какво трябва да се посочи, защото... Някои са познати от личен опит, други са директно посочени на страницата с оферти на онлайн магазина.

Внимание:ако например можете да определите за вашия продукт, че половината клиенти са от Омск и Новосибирск, а другата половина са от други градове на Руската федерация, тогава посочете само тези два града и не повече.

Тук ясно важи принципът на концентрация, който работи и за всички останали параметри на насочване (възраст, пол, семейно положение, интереси и др.). Вашата задача е да съберете каймака на вашата целева аудитория и да стреляте за първите десет, а не да се надявате, че може би шестдесетгодишен мъж от Кукуевск ще влезе и ще купи на внука си зимно яке като подарък. няма да влезе! Няма да успее навреме! Бюджетът ви ще се изчерпи много по-рано...

Ние мислим, мислим и мислим! Към какви общности могат да принадлежат майките, на които продаваме зимни якета? Какви ключови думи можете да използвате, за да ги намерите при търсене в общностите на VKontakte?

Пример за търсене:

Още веднъж подчертавам:трябва да преминете през всички точки за насочване, да помислите за всяка и да „оближете“ всяка. В тази реклама не съм настроил неща като „Приложения и сайтове“, „Мировоглед“, „Образование“ и т.н. Тези точки няма да са необходими тук. Но във всеки конкретен случай настройката може да е различна: препоръчително е да се предлагат добри фотоапарати на фотографи, информационни продукти за езотериката на хора с висше образование и нови телефони на студенти и ученици. По този въпрос няма дреболии.

д) Публика и тарифи

Минималната аудитория за тестване на насочена реклама е 20 000 души и повече. Ако целевата аудитория е по-малка, това е лошо, т.к рекламите ще се показват на едни и същи хора повече пъти, което ще доведе до спад в CTR. Повече е страхотно, основното е да се опитате да уловите нецелеви потребители възможно най-малко.

В примерната реклама, която дадох, се оказа така:

Аудитория над 50 000 е нормална.

Относно препоръчителната цена:На екранната снимка цената се препоръчва при настройка на „на импресии“, т.е. препоръчително е да зададете тази цена за 1000 импресии. Обикновено го настройвам около средата на препоръчания диапазон. В интернет можете да намерите много съвети, че настройката за импресии е непрофесионална и грешна, а цената може да бъде определена много по-ниска от препоръчителната... на кого да вярвате, решавате вие. Не бих се доверил на никого (включително на автора на тази статия :)), но бих тествал и проверил всичко от собствен опит. Лично аз работя за импресии и поставям оферти за насочени реклами на VKontakte по този начин, защото:

1) Лошата реклама няма да спечели CTR, дори за кликвания или импресии. Ако CTR е нисък, трябва да поработите върху изображението, заглавието, текста, условията за насочване, но методът на плащане няма нищо общо с това.

2) Настройването на метод на плащане „за импресии“ ви позволява да получавате наистина целеви посетители от VKONTAKT много по-евтино, отколкото с ВСЕКИ друг вид реклама. Имам някои статистики за различни оферти и можете да вярвате или не, но нормален „жив“ трансфер за средно 3-4 рубли в продуктова област с жестока конкуренция е невъзможно да се получи никъде другаде.

3) Ако се опитате да спестите пари и зададете цена, по-ниска от препоръчаната, CTR дори на много добра реклама ще започне да пада много бързо. Кой не знае какво е CTR? В резултат на това няма да бъдат направени спестявания, а добрата реклама може лесно да бъде пропиляна.

Последният детайл от настройката:Не забравяйте да поставите отметка в квадратчето „ограничение до 100 импресии на човек“. Ако потребителят не кликне след 100 гледания, логично е да не кликне и след 1000, явно просто не се интересува от вашата реклама.

Четвърти етап: Запазете рекламата, щракнете върху „пусни“и става за умереност. Модерирането на VKONTAKTE обикновено е много бързо, от няколко минути до няколко часа.

След това ще започнат прожекциите. След тест от 100 рубли бюджет, ние оценяваме рекламите и ги оставяме да работят, само тези, които надвишават CTR от 0,2%

Ако всичко е направено правилно, след няколко часа можете да видите следните числа в статистиката на VKONTAKT:

А след няколко часа статистиката за продажбите е следната:

100% на дребно е напълно нормален резултат.

Това е всичко за днес :).

Ако сте се регистрирали с моя реферален линк, започнали сте да работите и сте тествали реклами за поне $100, но нещо не ви се получава, можете да почукате на имейла ми [имейл защитен]и ще се опитам да те посъветвам безплатно (ако е от моята компетентност).

За всички останали случаи условията за консултация са описани на страницата

Здравейте на всички читатели и посетители на сайта на блога. Вече обсъдихме значителен брой теми за. Тази статия няма да бъде изключение, днес ще говорим за насочена реклама.

Във връзка се социална мрежа, която стана изключително популярна не само у нас, но и в други страни. Освен чудесно място за споделяне на информация, това е и платформа за реклама. В момента във VKontakte има два вида реклама:

  • насочени;
  • в общности.

В тази статия ще можете да се запознаете с предимствата и характеристиките на таргетираната реклама.

Този тип реклама е много ефективна както за големи фирми, така и за малки фирми, които планират да популяризират своята марка, продукт или услуги. Целевата реклама стана доста популярна в наши дни и държи лидерството сред онлайн инструментите за промоция.

Насочване и ремаркетинг

Особеността на таргетираната реклама е, че тя е обвързана не със съдържанието на сайта, а с определена група хора по зададени критерии - възраст, пол, местожителство и други.

Сред другите му предимства си струва да се подчертае:

  • гъвкави настройки. Можете самостоятелно да конфигурирате възрастта, пола, интересите, образованието, както и географията на потребителите, на които ще се показват реклами;
  • възможност за реклама, без да имате интернет ресурс. Това предимство е истинска благодат за разработване на бизнес проекти. Вместо уебсайт, можете да създадете група, към която ще превключват целевите клиенти;
  • създаване на специфични реклами за всяка група поотделно.

Целенасочена реклама VKontakte е много ефективен. В крайна сметка потребителите посочват максимална информация за себе си, което ви позволява да ограничите кръга от хора, на които ще се излъчва. Ако го сравните с други видове реклама, таргетираната реклама ще ви зарадва с широка наличност на инструменти, достъпни цени, както и сериозна база данни за всеки потребител. Има и ремаркетинг, който ще ви позволи да задържите потребителя, докато не направи покупка.

Цената на целевата реклама

Плащането за импресии се счита за по-евтин вариант, но е по-добре да не го използвате за популяризиране на нови проекти. В крайна сметка дори 100 000 прехода не гарантират ефективност. Използва се най-добре за реклами, които са тествани и върху които може да се кликне.

Бюджетът за целева рекламна кампания е най-малко 500 рубли. Но експертите препоръчват да инвестирате големи суми пари в промоция. Около 10 хиляди рубли. Колко пари ще бъдат дебитирани за импресия, всеки решава сам. Въпреки това, колкото по-висока е цената, толкова по-голям е шансът целевата аудитория да може да го види.

КАТЕГОРИИ

ПОПУЛЯРНИ СТАТИИ

2023 “kingad.ru” - ултразвуково изследване на човешки органи